■ Navigare stratificata / cu imagini pentru sortarea produselor in categorii si ca rezultate ale cautarii;
■ Filtrarea produselor in functie de pret si afisarea unei scale de preturi bazata pe cresteri egale sau printr-un numar similar de produse in cadrul fiecarei scale;
■ Posibilitatea crearii landing-page-urilor prin accesarea tool-ului Static block;
■ Cautare personalizata cu ajutorul termenilor auto-sugerati;
■ Produse recent vizualizate;
■ Afisarea produselor sub forma de lista sau separat;
■ Imagini multiple pentru fiecare produs;
■ Posibilitatea de utilizare a functiei Zoom In pentru fiecare imagine;
■ Afisarea recomandarilor de tip produse apropiate si/sau produse care au avut vanzari mari pentru disponibilitatea stocurilor;
■ Optiuni multiple de upsell;
■ Posibilitatea de a filtra produsele dupa caracteristicile acestora;
■ Vizualizarea produselor grupate;
■ Posibilitatea de a adauga produsele in wishlist;
■ Posibilitatea de a trimite produsul unui prieten prin email, sub forma de recomandare;
■ Posibilitatea de a da Share pe Facebook unui produs.
■ Relatii intre produse bazate pe reguli dinamice;
■ Posibilitatea de a targeta in mod dinamic clientii prin aplicarea automata a strategiilor de vanzari de tip up-sells, cross-sells si vizualizare produse similare, bazandu-se pe selectiilor specifice de produse ale clientului;
■ Clientii au posibilitatea sa cumpere si sa isi pastreze produsele de interes in cosul de cumparaturi, in wishlist-uri, la sectiunile articole recent vizualizate si, respectiv, articole recent comparate, totul fiind disponibil de la o sesiune la alta sau prin accesari de pe dispozitive diferite. O data ce un client se logheaza pe un site, un cookie de lunga durata este stabilit pentru acea combinatie browser/dispozitiv si clientul poate astfel sa vada continutul cosului sau de cumparaturi in sesiuni succesive, fara a mai avea nevoie sa se logheze.
■ Checkout intr-o singura pagina;
■ Guest Checkout cu conturile de Facebook si Google plus si checkout cu contul creat pe site;
■ Livrare catre adrese multiple;
■ Optiunea de a crea un Cont personal inainte de a da checkout;
■ Sprijin SSL Security pentru comenzile atat din front-end cat si din back-end;
■ Salvarea Cosului de cumparaturi;
■ Adaugarea automata a taxelor si costurilor de transport pentru fiecare Cos de cumparaturi;
■ Integrarea cu sistemele de procesare a cardurilor din Romania;
■ Optiunea de plata ramburs;
■ Integrarea transporturilor cu tiparirea etichetelor - vizualizare, editare si imprimare a etichetelor pentru toti marii transportatori din Romania;
■ Rata egala a transporturilor per comanda sau produs;
■ Transport gratuit;
■ Tabel cu date cuprinzand greutatea, subtotalul, destinatia si numarul de articole;
■ Posibilitatea de a vizualiza in timp real statusul comenzii pe site, cu ajutorul contului de client panou de control al contului;
■ Agenda cu numar nelimitat de adrese;
■ Wishlist ce ofera optiunea de adaugare a comentariilor;
■ Posibilitatea vizualizarii statusului comenzilor si istoricului acestora;
■ Optiune de re-comanda direct din cont;
■ Vizualizarea produselor recent comandate;
■ Adrese prestabilite de livrare si facturare;
■ Adrese prestabilite de livrare si facturare;
■ Alerte pe email din wishlist;
■ Managementul abonarii la newslettere;
■ Vizualizarea review-urilor lasate la produse;
■ Formular de contact;
■ Crearea si editarea comenzilor din panoul de administrare;
■ Cont de consmator feature-rich;
■ Istoricul comenzilor cu update-uri in timp real, al statusurilor acestora;
■ Urmarirea comenzii din cont;
■ Posibilitatea resetarii parolelor prin email, atat din front-end cat si din panoul de administrare;
■ Notificari prin email al update-urilor comenzilor si contului;
■ Emailuri tranzactionale personalizabile.
Administrarea rolurilor si permisiunilor din site;
Importul si exportul catalogului de produse si al informatiilor despre consumatori;
Sistem de management al continutului, pentru paginile statice;
Sistem integrat cu Google Analytics;
Panou de administrare pentru sumarul raportului;
Raport pentru cosrile de cumparaturi abandonate;
Raport pentru produsele cu cele mai multe vizualizari;
Raport cu produsele care au inregistrat cele mai mari vanzari;
Raport pentru stocuri aproape de epuizare;
Raport pentru termenii utilizati in cautare;
Raport pentru comentariile despre produse;
Raport privind utilizarea cupoanelor;
Totalul vanzarilor facturate;
Totalul vanzarilor returnate.
Posibilitatea de a crea rapid si usor o interfata de shopping, optimizata pentru dispozitivele mobile astfel incat clientii sa poata face cumparaturi chiar si atunci cand se deplaseaza.
Aceasta interfata mobila foloseste tehnologia HTML5 compatibila cu sistemele IOS, Android si browser-ele mobile de Internet, Opera.
Alte optiuni:
Optiuni media audio-video specifice pentru fiecare dispozitiv;
Cautare si afisare a rezultatelor user-friendly;
O afisare curata si ordonata a detaliilor produselor in pagina;
Imagini ce pot fi micsorate sau marite pe o scara variata;
Treceri rapide si usoare intre imaginile produselor;
Posibilitatea de a face zoom imaginii;
Optiunile vanzari incrucisate sau up-sell;
Posibilitatea de a adauga produsele in cosul de cumparaturi prin metoda drag and drop;
Posibilitatea de a crea rapid un site optimizat pentru orice dispozitiv cu ajutorul unei teme de referinta cu deign;
Poate fi personalizat cu usurinta si intr-un timp scurt pentru lansare;
Include toate reducerile majore, tipurile de produse si optiunile;
Reduce costurile de mentenanta pe termen lung si faciliteaza update-urile pentru site;
Ofera avantaje SEO, utilizand abordarea referata de motorul de cautare Google, pentru optimizarea site-urilor.
Cresterea retentiei vizitatorilor prin automatizarea alertelor de email trimise clientilor cu cosuri de cumparaturi abandonate sau wishlisturi active.
Aceasta optiune le permite vanzatorilor sa implementeze programe de loialitate care asigura beneficii incitante cumparatorilor uzuali, sporind astfel fidelizarea clientilor. Punctele pot fi acordate in baza unei game variate de tranzactii si tipuri de consumatori.
Regulile revendicarii cupoanelor pot fi controlate de vanzatori in baza unor parametri variati ce includ soldul, data expirarii, istoricul clientului rata de conversie s.a.
Creditele pentru magazin pot fi create si atribuite conturilor de clienti. Comenzile retur pot fi transformate in credite pentru magazin sau carduri virtuale de cadouri ce pot fi refolosite la viitoarele cumparaturi.
Segmentarea pietei, promotii targetate & merchandising
Posibilitatea de a segmenta clientii si de a-i clasifica in grupuri, optimizand astfel initiativele de marketing prin identificarea anumitor grupuri de clienti folosind caracteristici specifice (adresa, locatie, sex, etc.) si/sau valoare (istoricul cumparaturilor, produsele achizitionate, asociere de produse) - un proces bazat pe clasificare.
Clientii pot salva produsele in mai multe wishlist-uri si pot copia sau muta articolele dintr-o lista in alta. De asemenea, ei isi pot face listele publice, iar astfel sa poata fi cautate de oricine. Vanzatorii, la randul lor, le pot consulta pentru a afla ce isi doresc si ce nevoi au clientii lor.
Adaugarea in cos prin SKU (stock keeping unit)
Eficientizarea procesului de comanda, in special pentru clientii B2B, prin oferirea posibilitatii de a crea o lista de identificatori unici de produse fara a fi nevoiti sa intre in paginile produselor. Aceasta optiune faciliteaza preluarea comenzilor mari, a comenzilor care se repeta, cat si a comenzilor din catalogul online.
Autorizatie pentru managementul retururilor (RMA)
Asigura sprijin clientilor si administratorilor de vanzari prin retururi cu optiuni pentru comanda partiala sau articole individuale, notificarea clientilor, metode de transport si altele.
Mariti performanta de navigare prin salvarea primelor pagini in Cache, incluzand paginile de categorii, cele cu produse si cele CMS pentru toti utilizatorii, fiind incluse de asemenea si sesiunile de utilizare (cu exceptia informatiilor personale). Salvarea paginilor in Cache de regula asigura un timp mai bun de raspuns al sever-ului si o indexare optimizata asigura o indexare semnificativ mai rapida, cu un impact minim asupra experientei de cumparaturi a clientilor.
Aceasta faciliteaza adaugarea mai rapida de produse noi sau de update-uri la produsele existente, iar in acelasi timp se asigura ca URL-urile, dar si Tool-urile pentru promotii, meniul de navigatie si cautarea de produse sunt mereu actualizate fara a reduce performanta site-ului sau a-l incetini. O indexare graduala reduce nevoia de a opera o re-indexare completa si majoritatea operatiunilor de indexare sunt sprijin pentru stocarea media alternativa - CDN si baza de date.
Fisierele media pot fi stocate in baza de date sau CDN.
Criptare puternica a datelor, Hashing si managementul parolelor o criptare puternica a datelor prin AES-256 si un management adecvat al datelor care nu mai prezinta interes prin SHA-256. Baza de date cu parole este usor de manageriat si updatat.
EVERSTORE CMS foloseste un editor WYS/WYG ce sprijina continutul mare si variat. Puteti construi pagini cu continut complex, dar de asemenea aveti posibilitatea de a restrange privilegiile de publicare.
Programarea functiei de Import/Export
Importul si exportul local al catalogului de produse. Vanzatorii isi pot configura platforma pentru managementul erorilor, rapoartelor de status si backup.
Administrarea si programarea unei varietati de operatiuni de backup prin optiunea de a reveni inaintea schimbarilor efectuate si de a anula orice modificare. Aceasta optiune este folositoare cu precadere in perioadele de testare sau personalizare a unor module noi sau cand se instaleaza o noua versiune de EVERSTORE.
Puteti revizui customizarile specifice si impactul lor asupra noului cod. Sunt asigurate doua tipuri de backup:
Backup pentru baza de date
Backup pentru baza de date si fisierele media